Re: [Forum] Re: [Announce] Endelig dagsorden til ekstraordinær generalforsamling d. 3. august 2010

From: Flemming Frandsen <dren.dk_at_gmail.com>
Date: Mon, 2 Aug 2010 14:59:40 +0200

2010/8/2 Marie Lund <marielund_at_post.cybercity.dk>

> Sikke trist at måtte nedlægge foreningen. Ved du om der sker noget i ØJLUG,
> eller er den også "gået ned"?

Den er også netop blevet nedlagt, jf:
 http://martinpihl.dk/blog/en-lug-er-d%C3%B8d
 http://chmod666.dk/?cat=9

> Det er godt nok længe siden jeg har snakket med nogen af jer Linux- og
> BSD-folk, eller overhovedet snakket Linux med nogen ... men jeg bruger det
> da endnu :-)

Et par af ØJLUG'erne og en del af AAUUG'erne er vandret over i OSAA, hvor vi
morer os med meget mere teknologi end blot Linux og Unix.

Vi har i øvrigt et arrangement i morgen lige efter AAUUGs generalforsamling,
som alle er velkomne til: http://T3.osaa.dk

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://dren.dk/