[Forum] Hovsa :-) Re: [Announce] Endelig dagsorden til ekstraordinśr generalforsamling d. 3. august 2010

From: Marie Lund <marielund_at_post.cybercity.dk>
Date: Mon, 02 Aug 2010 14:41:38 +0200

Hej alle

Nå, det er hvad der sker når man ikke kigger hvad der står i "Svar
til"-feltet :-)

Man pyt - der var jo da heldigvis ikke noget hemmeligt i mailen :-)

--
Venlig hilsen
Marie Lund
man, 02 08 2010 kl. 14:39 +0200, skrev Marie Lund:
Hej Brix
Sikke trist at måtte nedlægge foreningen. Ved du om der sker noget i
√ėJLUG, eller er den ogs√• "g√•et ned"?
Har du det godt?
Det er godt nok længe siden jeg har snakket med nogen af jer Linux- og
BSD-folk, eller overhovedet snakket Linux med nogen ... men jeg bruger
det da endnu :-)