[Forum] Hvad er mit problem ???

From: <bjarke_at_kantorvaenget.dk>
Date: Mon, 5 Mar 2007 15:55:58 +0100 (CET)

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal beskrive dette problem:

[root_at_proxy2 ~]# while true
> do
> date
> sleep 60
> done
Mon Mar 5 15:34:57 CET 2007
Mon Mar 5 15:36:27 CET 2007
Mon Mar 5 15:37:33 CET 2007
Mon Mar 5 15:38:34 CET 2007
Mon Mar 5 15:39:36 CET 2007
Mon Mar 5 15:40:43 CET 2007
Mon Mar 5 15:41:46 CET 2007
Mon Mar 5 15:42:51 CET 2007
Mon Mar 5 15:43:55 CET 2007
Mon Mar 5 15:45:02 CET 2007

Jeg har prøvet med CenOs4, Redhat AS 4, Unbreakable Linux 4, FC 5 og FC6.

Symptom er at computere bliver uendelig langsom efter ca. 24timer, og det
tager evigheder at få udført en kommando eller logge på den. Det virker
som om at dens interne timer er gået haywire?! Kunne nogen evt. fortælle
hvad jeg skal søge efter på nettet ?

Jeg bruger nogle forskellige typer af IBM Netvista PC'er og de har alle
samme problem.

Jeg har forsøgt at finde en løsning eller bare hvad problemet er på
nettet, dog uden resultat. Kunne nogen evt. spore mig ind på hvad det kan
være galt med, udover at IBM er noget lort bla bla bla ;)

Version: Linux proxy2 2.6.19-1.2911.fc6 #1 SMP Sat Feb 10 15:51:47 EST
2007 i686 i686 i386 GNU/Linux

Mvh Bjarke