Re: [Forum] God tone?

From: Søren Jacob Lauritsen <devnull@sjl.dk>
Date: Mon Feb 20 2006 - 13:16:51 CET

On 2/20/06, Thorbjørn Ravn Andersen <thorbjoern@gmail.com> wrote:
> Personligt synes jeg at det vil være herligt at få synliggjort at der er
> jobmuligheder indenfor Open Source verdenen i Århusområdet, så hyr I bare
> nogen stykker :)

Jeg savner også informationer ang. open source job-muligheder i Århus.
Når jeg kigger rundt, så virker det som om, at det er gemt godt af
vejen. Så det er da rart, at der er nogle der vil skilte lidt med det.

Bliver der egentlig stadig afholdt "hjemme hos" aftener? Eller var det
bare en overgang?

Venlig hilsen
Søren

--