[Forum] God tone?

From: Claus Johansen <claus@cabo.dk>
Date: Mon Feb 20 2006 - 12:10:20 CET

Hej,

Jeg hedder Claus og er projektleder ved Cabo Communications, som er et
Århusiansk hosting- og softwarefirma, som bl.a. arbejder med Linux og Open
Source software.

Jeg kunne tænke mig at bruge dette forum som en alternativ måde at komme i
kontakt med potentielle ansatte, fordi jeg søger folk, som er aktive og
engagerede i Open Source, ligesom mine nuværende kolleger.

Vil det stride mod "god tone" at bruge jeres forum på den måde?

Mvh,
Claus

Claus Johansen / CABO Communications A/S
   claus@cabo.dk
   http://www.cabocomm.dk
   Tel.: +45 8819 3400
   Fax: +45 8619 3431