Re: [Forum] Nyt medlem.

From: Henrik Brix Andersen <brix@aauug.dk>
Date: Sun Feb 12 2006 - 18:01:31 CET

On Sun, Feb 12, 2006 at 05:24:53PM +0100, Søren Jacob Lauritsen wrote:
> Ja okay, men igangværende aktiviteter er f.eks. ikke opdateret siden
> 24 aug. 2004, det samme gælder afholdte foredrag (3. sep. 2004). Det
> fik mig til at tænke, at der måske ikke skete så meget.

Nej, de to punkter skal vist omformuleres en smule...

http://aauug.dk/foredrag.html har en liste over slides fra de fleste
foredrag afholdt i AaUUG. Seneste opdatering af den side var
18. januar.

Foreningens næste arrangement er et foredrag omkring redundante
firewalls med OpenBSD den 21. februar. Vi har også et par andre
foredrag planlagte. Disse vil blive annonceret så snart de sidste
detaljer falder på plads.

Foreningen er også repræsenteret på LinuxForum den 4. marts. Hvis
nogle af jer har planer om at deltage i LinuxForum og vil hjælpe med
bemanding af foreningens stand, så sig endelig til.

Hvis du eller andre har forslag til aktiviteter til afholdelse i AaUUG
er I meget velkomne til at bringe dem op på denne liste.

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@aauug.dk>