[Forum] Bortgives diverse PC dele

From: Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com>
Date: Thu Sep 08 2005 - 14:41:24 CEST

Hej,

jeg har lige bortgivet nogle pc dele til Philip fra SSLUG jfr. den mail der
var tidligere på ugen fra Christian Laursen.

Der var dog to ting Philip ikke kunne bruge:

1 stk. 21" IBM/Triniton skærm. God skærm, men er stor og vejer som et ondt
år :)

1 stk. Pentium 200 MMX system, jeg kan ikke huske hvad der er i den af ram
osv. men den fungerer

Jeg skal helst af med begge dele inden jeg flytter d. 15. oktober, så hvis
der er nogle der vil afhente noget af det *GRATIS* i Viby så kontakt mig
venligst.

Thomas Jespersen
email: jespersen.thomas@gmail.com
86720045

evt. hvis aauug kan bruge det kan i kontakte mig.