[Forum] Hej, nyt medlem :)

From: Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com>
Date: Sun Aug 28 2005 - 06:07:20 CEST

Hej, jeg kunne forstå på hjemmesiden at i gerne ville have en
introduktion af nye abbonnementer så her er jeg :)

Jeg hedder Thomas, 34 år, er førtidspensionist og sysler med Linux i min fritid.

Jeg blev for første gang introduceret for linux tilbage en gang i
90erne hvor jeg hentede Slackware på en hel masse disketter :)

Så har jeg været væk fra det hele i nogle år og er på det seneste
blevet lidt nysgerrig for at prøve igen fordi jeg var blevet træt af
Windows XP.

Så nu har jeg leget med Fedora Core 3 og 4, og har netop i denne uge
installeret Ubuntu for at afprøve det, og det virker meget lovende så
jeg bliver nok Ubuntu-bruger.

Jeg bruger min Linux til lidt hobbypræget PHP programmering og har på
det seneste begyndt at tage hul på lidt Java-programmering, jeg bruger
meget tid på Usenet, og bruger ellers systemet til "det man nu gør"
såsom websurfing, email, openoffice osv.

Jeg håber på jeg snart får taget mig sammen til at komme til en af
jeres arrangementer, næste gang i har en installeringsfest stiller jeg
mig da gerne til rådighed for dem der vil have installeret Fedora
eller Ubuntu.