Re: [Forum] To sammenhængende forslag til generalforsamlingen 2005

From: Morten Aaboe Jensen <morten@aauug.dk>
Date: Mon May 02 2005 - 16:56:48 CEST

Marie Lund said the following on 02/05/05 15:51:
> Jeg har nu sendt nedenstående forenklede forslag til bestyrelseslisten.
>
> Bemærkninger er velkomne.

Jeg er tidligere argumenteret for kontingent og er også
medforslagsstiller til forslaget om vedtægtsændringer for indførsel af
kontingentbetaling, så jeg vil ikke kommentere på dit forslag direkte,
men jeg synes det er dejligt at se så mange forskellige forslag - så har
medlemmerne selv mulighed for at vælge den model de helst vil have.

  -Morten

--
Morten Aaboe Jensen
Formand, Aarhus Unix User Group