Re: [Forum] To sammenhængende forslag til generalforsamlingen 2005

From: Marie Lund <marie@aauug.dk>
Date: Mon May 02 2005 - 15:26:15 CEST

man, 02 05 2005 kl. 14:03 +0200, skrev Rune B. Broberg:
> Jeg synes delen med frister lyder ganske rodet. Jeg ville nok, hvis jeg
> endelig skulle have et sådant forslag, fjerne alle dele der har med
> betalingsfrister at gøre... Så bliver det en noget mere simpel affære.

Det kan måske gøres klarere, det vil jeg se på. Men jeg tror det er
bedst at sætte en betalingsfrist.

Motivationen herfor er:

1) Medlemsbidragene kommer foreningen mest til nytte hvis de falder
omtrent samtidig, så bestyrelsen lettere kan planlægge ud fra de til
rådighed stående midler - ligesom det ville være tilfældet ved et
almindeligt, medlemskabsbetingende kontingent

2) En betalingsfrist vil gøre det nemt at administrere listen over
bidragydere

Men måske behøver det ikke udpensles i vedtægterne. Er der andre
kommentarer til dét spørgsmål?

Marie