Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Rune B. Broberg <mihtjel@mihtjel.dk>
Date: Mon May 02 2005 - 00:09:22 CEST

On Sun, May 01, 2005 at 06:34:18PM +0200, Marie Lund wrote:

> Det har du ret i. Men er det uproblematisk at lade foreningens
> bankkontonummer stå på hjemmesiden?

Ja.

> Er der ikke noget med at det (af
> sikkerhedsgrunde) er bedst at være tilbageholdende med at fortælle hvem
> som helst sit kontonummer?

Nej.

Paypal, ewire og diverse andre online betalingssystemer, derimod, er
noget skidt at håndtere - i alt fald ifg. min erfaring med det, og ifg.
de jeg tidligere har snakket med om den slags. Det klart nemmeste er at
bruge en konto og evt. girokort.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me.          Keyid: 0x87CD3DBD