Re: [Forum] Kommende bestyrelse?

From: Henning C. Nielsen <barran+aauug@barran.dk>
Date: Mon May 02 2005 - 00:05:27 CEST

søn, 01 05 2005 kl. 23:45 +0200, skrev Henrik Brix Andersen:

> Ja, jeg så godt dit navn på http://www.%f8jlug.dk - det lyder som en
> spændende idé... Har I planer om samarbejde med den kommende bestyrelse
> i AaUUG?

Ja. Vi vil meget gerne have et søster/broder-samarbejde med AaUUG. Det
har hele tiden været hensigten.

Jeg vil gerne understrege at ØJLUG er endnu ikke officiel, og det var
ikke meningen at ret mange skulle vide det før vores officielle
annoncering vi vil komme med om nogle dage.

Jer der er nysgerrige er selvfølgelig velkommen på vores hjemmeside, men
vores netforum er f.eks. ikke oppe endnu og der er mindre tekniske
problemer og andre ting der skal være færdige inden ØJLUG startes
officielt.

Så www.øjlug.dk er kort sagt i beta i øjeblikket.

Tak for interessen, og jeg håber I ikke misforstår vores intentioner. Vi
vil ikke på nogen måde skade AaUUG. Jeg vil fortsat være medlem af AaUUG
så længe det er mig muligt.

--
Henning C. Nielsen aka barran
Homepage: http://barran.dk