Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Marie Lund <marie@aauug.dk>
Date: Sun May 01 2005 - 18:34:18 CEST

søn, 01 05 2005 kl. 17:23 +0200, skrev Christian Laursen:
> Så længe alle parter befinder sig i Danmark, tror jeg nu almindelige
> kontooverførsler er klart det nemmeste. PayPal er primært smart, når
> folk befinder sig i forskellige lande.

Det har du ret i. Men er det uproblematisk at lade foreningens
bankkontonummer stå på hjemmesiden? Er der ikke noget med at det (af
sikkerhedsgrunde) er bedst at være tilbageholdende med at fortælle hvem
som helst sit kontonummer?

Er der en smart måde at løse dét problem på (hvis det altså _er_ et
problem) uden at det giver ekstra arbejde til bestyrelsen hver gang et
medlem ønsker at betale?

Marie