Re: [Forum] Foreningens fremtid: Politik?

From: <dennisdjensen@tiscali.dk>
Date: Tue Apr 26 2005 - 13:25:40 CEST

"Rune B. Broberg" <mihtjel@mihtjel.dk> wrote:

> Hvis man vil begrænse AaUUG til systemer som
> [Free|Open|Net|Dragonfly]BSD og Linux, synes jeg man skal stille et
> forslag om det - diskussionen her er selvfølgelig interessant, men der
> er endnu ikke kommet nogle forslag om at ændre formålsparagraffen.

Tak! Synes også diskussionen har været interessant. Så vidt jeg kan
forstå bliver det et praktisk problem, hvad angår konkrete
paragrafændringer, da bestyrelsen så indskrænkes ret meget. Jeg har
primært været interesseret i at sondere vandene og høre argumenterne for
den (lidt besynderlige i forhold til andre lignende foreninger)
udvikling AAUUG står midt i.

Skulle der blive stillet et sådant forslag, ville jeg naturligvis være
interesseret, men ikke ret mange andre har givet udtryk for en
lignende sympati eller holdningsændring, og så er det omsonst. Måske en
Linuxbrugergruppe, som det blev foreslået uformelt, kunne have en
mulighed.

MVH Dennis Decker Jensen