Re: [Forum] Foreningens fremtid: Politik?

From: Henrik Brix Andersen <brix@gentoo.org>
Date: Tue Apr 26 2005 - 12:36:17 CEST

Hej

On Tue, 2005-04-26 at 12:23 +0200, Martin Willemoes Hansen wrote:
> Jeg er uenig i at bredden er den eneste grund til opblomstringen, det
> har i lige så stor grad været de nye folk i bestyrelsen som har været
> med til det.

Det er min opfattelse at 3 ud af 5 i den nuværende bestyrelse ikke ville
være at finde i bestyrelsen, hvis ikke foreningens virkeområde var
blevet gjort bredere. Den nyligt opnåede bredde har altså resulteret i,
at den nuværende bestyrelse overhovedet eksisterer.

Martin, du siger selv at du først er kommet ind i foreningen efter
skiftet fra AaLUG til AaUUG - hvilket betyder at du ikke er bekendt med
foreningens tilstand, da den udelukkende beskæftigede sig med GNU/Linux.
Dette skal naturligvis ikke afholde dig fra at stille forslag om igen at
lave foreningen om til en LUG til den kommende generalforsamling.

Jeg vil dog gerne indstille folk til at ligge personlig præferens til
side - og kun komme med indlæg til denne tråd, hvis de rent faktisk har
noget at bidrage med (såsom argumenter for at lave foreningens formål om
_igen_) - ens mening bliver ikke mere klar af at man gentager hvad man
allerede har ytret 20 gange.

Mvh
Brix

--