Re: [Forum] Foreningens fremtid: Politik?

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Fri Apr 22 2005 - 23:19:58 CEST

fre, 22 04 2005 kl. 14:29 +0200, skrev gunner carstens:

> Jeg vil lige minde om starten på denne tråd:
>
> Hvad mener I om det? Skal foreningen være teknisk, og udelukkende
> teknisk - eller skal den tage et standpunkt overfor ting som FS/OSS,
> softwarepatenter, åbne standarder og så videre?

En ren teknisk forening er lidt for kedelig for mig :) Jeg er helt klart
til frit programmel og åben kildetekst, for åbne standarder og imod
softwarepatenter.

> Så er det vel ok at sige sin mening også selvom man ikke lige har gjort så
> meget for foreningen, eller skal vi til at fortælle hvad vi i vores tid
> tid i
> foreningen hár lavet før vi må ytre vores holdning?

Ja, man skal endelig ikke holde sig tilbage, det er en god debat vi har,
dejligt at høre så mange meninger om så mange forskellige interessante
emner.

Venlig hilsen!

--
Martin Willemoes Hansen