[Forum] cacert.org, certifikater og flere points.

From: Thorbjørn Ravn Andersen <thorbjoern@gmail.com>
Date: Fri Apr 22 2005 - 21:23:02 CEST

Allerførst tak for et godt og spændende foredrag som fik mig
genstartet på krypteret email - hvilket jeg har brug for da jeg på mit
arbejde er interesseret at sende internt materiale til gmail.

Det kan så siges at Thunderbird og Outlook ikke har problemer med at
snakke sammen via gmail med S/MIME-krypterede dokumenter - Lotus Notes
giver visse sære problemer, men KAN godt.

 I modsætning til mine tidligere eksperimenter med PGP er det pænt og
nydeligt, blot med nogen ekstra ikoner som viser de grumme ting der er
foregået nedenunder, og hvor "Vis original" giver den forventede
asciiklump.

Jeg har fået et certifikat med mit eget navn i, efter at have fået
point hin forgangne fredag, så jeg er nået til at jeg gerne vil
eksperimentere med at signere javakode (til Webstart) med mine fine
nye CACERT certifikater, men så skal jeg bruge lidt flere points.

Er der nogen nye her på listen der er blevet assurandører?

Er der andre end mig der har puslet med det siden foredraget?

--
  Thorbjørn Ravn Andersen - "...plus...Tubular Bells!"