Re: [Forum] Foreningens fremtid: Politik?

From: <dennisdjensen@tiscali.dk>
Date: Fri Apr 22 2005 - 04:54:21 CEST

Mads Kristensen <mdk2@unispeed.dk> wrote:

> lærer om andre systemer, end det man bruger hver dag derhjemme. Derfor
> synes jeg egentlig ikke at AaUUG skal laves om til en LUG, men nærmere
> at man skulle oprette en ny GNU/Linux brugergruppe, hvis der er
> tilhængere nok til endnu en gruppe. Personligt ville jeg så gerne være
> medlem i både AaUUG og AaLUG ;-)

Rent praktisk tror jeg heller ikke, Aarhus er stor nok til to
foreninger, og hvis et GNU/Linux-relateret foredrag kun tiltrækker
Linux-entusiaster -- hvilket jeg egentlig finder usandsynligt, hvis folk
som angivet er interesseret i teknik -- så er der defacto en sådan
brugergruppe allerede i AAUUG. Det er nok mere et spørgsmål om, hvad
folk fokuserer på. AAUUG burde være stor/lille nok til alle uden at tabe
fokus. Det har de sidste måneder da demonstreret meget fint. Jeg vil dog
stadig foretrække en lidt snævere fokus på frie systemer i mods. til
proprietære systemer.

Med venlig hilsen

Dennis Decker Jensen