Re: [Forum] Foreningens fremtid: Politik?

From: Mads Kristensen <mdk2@unispeed.dk>
Date: Thu Apr 21 2005 - 21:32:10 CEST

On Thu, 21 Apr 2005 14:53:58 +0200
Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk> wrote:

> Der er jo også andre Unix systemer som fx Mac OS X og HP-UX som jeg
> synes ligger lidt langt fra GNU/Linux med hensyn til filosofi og
> politik. Bl.a. derfor ser jeg gerne en ren Linux-brugergruppe.

Personligt så jeg også gerne en ren GNU/Linux brugergruppe, men en sådan
er der bare ikke i Århus området (er der?). Når det så er sagt, så synes
jeg dog stadig godt om at AaUUG _er_ en generel Unix gruppe, så man også
lærer om andre systemer, end det man bruger hver dag derhjemme. Derfor
synes jeg egentlig ikke at AaUUG skal laves om til en LUG, men nærmere
at man skulle oprette en ny GNU/Linux brugergruppe, hvis der er
tilhængere nok til endnu en gruppe. Personligt ville jeg så gerne være
medlem i både AaUUG og AaLUG ;-)

 - Mads