Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Morten Aaboe Jensen <morten@aaboe.net>
Date: Thu Apr 21 2005 - 15:13:21 CEST

tbh@firstlight.dk said the following on 21/04/05 15:05:
[..]
> Frivilligt kontingent, donation eller hvad man nu vælger at kalde det! Jeg
> støtter gerne Aauug med et frivilligt kontingent eller en donation på
> reglmæssig basis! Dog er jeg stærkt imod et tvungen kontingent!

Og det skal du da have lov til at være, det er heldigvis derfor der skal
stemmes om forslag indsendt til generalforsamlingen.

> Et lille syrligt drop: Prøv lige se på Aauug´s website, hvor fortæller man
> om mulighederne for at støtte økonomisk? Eller hvor mange opfordringer er
> der blevet sendt til medlemmerne?

Vi nævner ikke specifikt muligheden for at større foreningen, ligesom vi
heller ikke har sendt opfordringer til vores medlemmer.

  -Morten

--
Time is like a drug. It kills you if you have too much of it.
                                - Terry Pratchet, "Small Gods"