Re: [Forum] Foreningens fremtid: Politik?

From: Morten Aaboe Jensen <morten@aaboe.net>
Date: Thu Apr 21 2005 - 15:07:59 CEST

Martin Willemoes Hansen said the following on 21/04/05 14:53:
> Der er jo også andre Unix systemer som fx Mac OS X og HP-UX som jeg
> synes ligger lidt langt fra GNU/Linux med hensyn til filosofi og
> politik. Bl.a. derfor ser jeg gerne en ren Linux-brugergruppe.

Det synspunkt skal du selvfølgelig have lov til at have, men for mig
personligt er det netop den yderligere distancere fra GNU, hvad angår
filosofi og politik, der gør at jeg overhoved har været interesseret i
AaUUG. Jeg tror det er muligt at finde en del mennesker på foreningens
lister der har det på samme måde.

Når det er sagt er det da altid en mulighed at instillet et forslag om
at ændre foreningens vedtægter endnu en gang, så kan foreningens
medlemmer vælge det de er mest interesseret i.

  -Morten

--
Time is like a drug. It kills you if you have too much of it.
                                - Terry Pratchet, "Small Gods"