Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: <tbh@firstlight.dk>
Date: Thu Apr 21 2005 - 15:05:52 CEST

>Et frivilligt kontingent er jo ikke noget kontingent, det er en bøn om
>donationer. Hvis vi skal diskutere kontingent så lad os blive enige om
>hvad kontingent er - ellers forvirrer vi bare os selv og alle andre. Jeg
>er som tidligere nævnt for at indføre et kontingent, men derfor er der
>da stadig de samme muligheder for at donere penge til foreningen som der
>hidtil har været - folk har bare ikke benyttet sig af dem hidtil.
>
> -Morten
>
>--
>Time is like a drug. It kills you if you have too much of it.
> [...]

Frivilligt kontingent, donation eller hvad man nu vælger at kalde det! Jeg
støtter gerne Aauug med et frivilligt kontingent eller en donation på
reglmæssig basis! Dog er jeg stærkt imod et tvungen kontingent!

Et lille syrligt drop: Prøv lige se på Aauug´s website, hvor fortæller man
om mulighederne for at støtte økonomisk? Eller hvor mange opfordringer er
der blevet sendt til medlemmerne?

Tobias Hansen