Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Thu Apr 21 2005 - 15:01:11 CEST

ons, 20 04 2005 kl. 09:23 +0200, skrev Mads Kristensen:
> On 20 Apr 2005 01:05:19 +0200
> Christian Laursen <christian@aauug.dk> wrote:
>
> > Ja, det er ret upraktisk at gøre det på den måde. Man vil gerne aftale
> > tid og sted med foredragsholder, før det meldes ud til medlemmerne,
> > men man har brug for at pengene er der, før man aftaler tid og sted
> > med foredragsholder.
> >
> > Naturligvis vil det kunne lade sig føre, men der kommer til at skulle
> > laves en del arbejde for hvert eneste arrangement, hvor man vælger den
> > model.
>
> Kunne det ikke klares med denne simple fremgangsmåde:
> 1) Stil foreslag om et arrangement med tilhørende pris.
> 2) Lad folk på mailing listen diskutere om de vil betale for
> arrangementet.
> 3) Modtag "donationer" til arrangementet via bankoverførsel (kræver
> selvfølgelig at AAUUG har en konto et eller andet sted).

Lyder som en god idé :o)

> Det vil selvfølgelig kræve et regelsæt, der skal definere hvad der sker
> med pengene hvis: 1) arrangementet aflyses, 2) der ikke indsamles nok
> penge (hvilket ikke _burde_ ske, da folk skal aftale betalingen på
> mailing listen), osv...

Jeps, fx at pengene kan være pulje for næste arrangement.

Det ser ikke ud til at kræve det helt store arbejde, lidt i stil med
hvad vi har gjort før, lavet et overslag og fremlagt det for vores
sponsorer, her er det så bare medlemmerne som er sponsorer.

Venlig hilsen!

-- 
Martin Willemoes Hansen
Received on Thu Apr 21 15:01:13 2005

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : Tue Jul 19 2005 - 16:06:14 CEST