Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Thu Apr 21 2005 - 14:58:55 CEST

ons, 20 04 2005 kl. 08:50 +0200, skrev Rune B. Broberg:

> Det er - lige som nok 90% af hvad der ellers har været afholdt af
> AaUUG-arrangementer - blevet diskuteret på 2- eller 3-mandshånd af
> medlemmer af bestyrelsen inden det blev taget op, og vurderet til at
> være udenfor økonomisk rækkevidde efter der blev regnet på det.

Det har ikke været diskuteret med mig, hvilket jeg er ked af, siden jeg
sider i bestyrelsen. De arrangementer jeg har været med til at
planlægge/være tovholder for har jeg fremlagt for hele bestyrelsen og
ikke kun diskuteret med en del af bestyrelsen.

Venlig hilsen!

--
Martin Willemoes Hansen
Jeg sider i AaUUGs bestyrelse. Ovenstående er mine egne meninger og