Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Mads Kristensen <mdk2@unispeed.dk>
Date: Tue Apr 19 2005 - 20:51:29 CEST

On Tue, 19 Apr 2005 16:54:40 +0200
Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk> wrote:

> Problematiken kan så vidt jeg kan gennemskue helt undgås ved i
> stedet for et kontingent så blot at efterlyse bidrag til konkrete
> arrangementer.

Det lyder som en god ide. Når nu folk her på listen er så "bange" for
små kontingenter ville denne form for bidrag måske være en ide? Så kunne
bestyrelsen foreslå et arrangement sammen med en eventuel pris, og
medlemmerne kunne så sammen finde ud af at fremskaffe pengene, hvis der
var interesse for et sådant arrangement.

Så er der bare et praktisk problem med at indsamle pengene...
Bestyrelsen skal vel egentlig have pengene _før_ arrangementet
afholdes...

MVH Mads