Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Tue Apr 19 2005 - 16:47:04 CEST

man, 18 04 2005 kl. 11:07 +0200, skrev Rune B. Broberg:

> Jeg synes både mængden og bredden i de arrangementer der har været i det
> forgangne år absolut har vist, hvor god en ide dette skift har været -

Jeg tror ikke på at det er skiftet til en Unix-forening der har gjort
dette, derimod har det været den energi der er blevet lagt i foreningens
arbejde fra bestyrelsens side.
Vi har haft ét Unix-specifikt arrangement om FreeBSD.

> og jeg synes absolut ikke det ville gøre noget at føre det igennem ved
> at bryde med den forskrækkelse der lader til at være i Linux-foreninger
> over faktisk at have med penge at gøre.

Jeg tror ikke der er nogen forskrækkelse over at have med penge at gøre,
derimod er det over at udelukke nogle medlemmer frem for andre fra at
have indflydelse.

Venlig hilsen!

--
Martin Willemoes Hansen