Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Morten Aaboe Jensen <morten@aaboe.net>
Date: Tue Apr 19 2005 - 16:39:01 CEST

Martin Willemoes Hansen said the following on 19/04/05 16:22:

> En god Unix-forening, men ikke en god Linux-forening.

Nu var det jo også hvad folk tilkendegav at de gerne vil have,
ihvertfald på den ekstraordinære generalforsamling hvor forslaget blev
vedtaget med kun én person der undlod at stemme og resten for.

I øvrigt hører diskussionen ikke hjemme i den her tråd.

  -Morten

--
Time is like a drug. It kills you if you have too much of it.
                                - Terry Pratchet, "Small Gods"