Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Morten Aaboe Jensen <morten@aaboe.net>
Date: Mon Apr 18 2005 - 13:03:21 CEST

Henrik Brix Andersen said the following on 17/04/05 23:12:
> Du formoder? Det vil sige at du ikke har undersøgt hvilke krav der
> stilles til en forening, der opkræver kontingent, før du stillede dit
> forslag om dette?

Nej, det vil sige, som jeg i øvrigt også skrev, at jeg formoder der vil
være færre medlemmer i en forening med kontingent end der er folk på
mailinglisten i øjeblikket. Hverken mere eller mindre.

I øvrigt er forslaget ikke stillet før bestyrelsen har modtaget det,
hvilket skal ske inden 3. maj - men det er en detalje.

  -Morten

--
Time is like a drug. It kills you if you have too much of it.
                                - Terry Pratchet, "Small Gods"