Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Henrik Brix Andersen <brix@gentoo.org>
Date: Mon Apr 18 2005 - 11:42:30 CEST

On Mon, 2005-04-18 at 11:07 +0200, Rune B. Broberg wrote:
> Jeg synes både mængden og bredden i de arrangementer der har været i det
> forgangne år absolut har vist, hvor god en ide dette skift har været -

Enig - skiftet har været virkeligt godt for foreningen. Det har - set
fra hvor jeg sidder - fået den virkning, som vi i den daværende
bestyrelse håbede på.

> og jeg synes absolut ikke det ville gøre noget at føre det igennem ved
> at bryde med den forskrækkelse der lader til at være i Linux-foreninger
> over faktisk at have med penge at gøre.

Skal vi ikke lige klappe hesten og holde GNU/Linux vs. Unix diskussionen
ude af denne debat? Jeg kan ikke se hvordan den er relateret til
indførelse af frivilligt kontingent...

Mvh
Brix

--