Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Joergen Ramskov <joergen@ramskov.org>
Date: Sun Apr 17 2005 - 16:07:06 CEST

Mads Kristensen wrote:

> Hmm.. Er det ikke begrundet i Mortens indlæg?
>
> --- klip ---
> Fordelen ved at indføre kontingent er selvfølgelig at foreningen derved
> får tilført nogle midler, noget der ville gøre foreningen i stand til
> egenhændigt at lave flere arrangementer og arrangementer hvor der kunne
> tænkes at påløbe udgifter til f.eks. transport.
> --- klip ---

Doh! Jeg må have halvsovet da jeg læste hans forslag - jeg så i hvert
fald ikke det afsnit. Som Bjarke har skrevet, så giver et eventuelt
kontingent også nogle "problemer". Hvis det koster xxx kroner at få en
interessant foredragsholder på besøg, så kunne man også simpelthen
spørge om donationer.

--
Joergen Ramskov
Jabber ID: pointwood@jabber.shd.dk