Re: [Forum] Forslag om kontingent

From: Mads Kristensen <mdk2@unispeed.dk>
Date: Sat Apr 16 2005 - 21:07:20 CEST

On Sat, 16 Apr 2005 02:16:28 +0200
Joergen Ramskov <joergen@ramskov.org> wrote:

> Ikke fordi at det ville være noget problem for mig, men jeg kunne godt
> tænke mig at høre begrundelsen/begrundelserne for at indføre det?

Hmm.. Er det ikke begrundet i Mortens indlæg?

--- klip ---
Fordelen ved at indføre kontingent er selvfølgelig at foreningen derved
får tilført nogle midler, noget der ville gøre foreningen i stand til
egenhændigt at lave flere arrangementer og arrangementer hvor der kunne
tænkes at påløbe udgifter til f.eks. transport.
--- klip ---

MVH Mads