[Forum] Kudzo / hwconf konflikter

From: Klaus Kolle <aalug@ingnet.dk>
Date: Fri Feb 25 2005 - 15:04:03 CET

Hej I (tilsammen) altvidende eksperter.

På Fedora Core 3 har jeg installeret VmWare Workstation. I forbindelse
med noget udvikling har jeg installert Win2K og noget udviklingssoftware
på en virtuel maskine. Mit udviklingskit (et løst board med CPU og meget
andet) er tilsluttet gennem USB.

Mit problem er at når Fedoraen starter sætter Linux sig på
udviklingskittets USB-forbindelse (som den tror er et modem). Jeg kan i
VmWare ikke få den igennem - den siger at cdc_acm sidder på den.

Jeg en enkelt gang haft hul igennem ved noget fifleri med /etc/hwconf -
filen, reboot og fejl i Kudzu's opstart, men det går jo ikke i længden.

Er der en behjertet sjæl, som ved hvordan jeg får Linux'en/Kudzu til at
holde fingrene fra det hardware?

Med venlig hilsen

Klaus Kolle