[Forum] Gnome 2.10 på dansk

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Thu Feb 24 2005 - 22:42:35 CET

Goddag alle sammen!

Inden længe udgives Gnome 2.10, hvis alt går efter planen,
http://www.gnome.org/start/2.9/, bliver det d. 9. marts 2005.
I den forbindelse vil det være dejligt at få fjernet så mange slåfejl,
stavefejl og forkerte oversættelser som muligt i den danske
oversættelse, http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.10/da/index.html.

Oversætterne af Gnome vil meget gerne høre om eventuelle fejl og mangler
i oversættelsen af Gnome. Så tøv ikke med at rapportere dine ynglings
stavefejl til Dansk-gruppen <dansk@klid.dk>, hvis du har lyst og tid.

Inden du rapportere så kontrollér at fejlen ikke er rettet endnu. Du kan
benytte denne adresse:
http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.10/da/index.html
til at se hvilke pakker der er inkluderet i Gnome-2.10 og
oversættelses-status for hver enkelt pakke.

Venlig hilsen!

--
Martin Willemoes Hansen
Jeg sider i AaUUGs bestyrelse. Ovenstående er mine egne meninger og

attached mail follows:

Her er første besked i en tråd til at holde styr på vores planlægning,
så alle kan følge med i hvad der er ved at blive planlagt. Personligt
har det frustreret mig ikke at vide mere om hvad vi arbejder hen imod.

2004

Januar
  20 Foredrag ved Henrik Brix muligvis om Gentoo-pakkesystem

  26 18-22 Foredrag ved Sonny T. Larsen om Wireless-sikkerhed
                Lokale D2 er reseveret af Rune

Ikke placeret i kalenderen
  Foredrag i ??februar?? om ??? ved Poul Henning Kamp

  Foredrag i foråret om LaTeX ved Vivi

  Foredrag i foråret om WWW, standarder og XML
  ved Michael Schwarzbach og evt. Anders Møller

---
Ret endelig fejl og mangler i det ovenstående.
Venlig hilsen!
--
Martin Willemoes Hansen