[Forum] Folketingsvalg

From: Mads Laursen <aauug@dossen.dk>
Date: Mon Feb 07 2005 - 16:36:46 CET

Hej,

Jeg ville lige høre om der er nogen der kender nogen gode resurcer,
omkring folketingskandidaternes holdninger til "vores" mærkesager
(F/OSS, sw-patenter, copyright, og generel IT-politik)?

Alle de ting jeg har kunnet finde på nettet (SSLUG valgmøde, partiers
hjemmesider, dr/tv2, etc.) er mere om _partiernes_ politik, det jeg
kigger efter er en mulighed for at påvirke det parti jeg ønsker at
stemme på ved at stemme på den af deres kandidater jeg er mest enig
med.

På forhånd tak.

Mads Laursen
/dossen

--
Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen.
                -- Albert Einstein