[Forum] Min PC er død!-?

From: Jacob Møberg <jacob.moeberg@oncable.dk>
Date: Thu Jan 27 2005 - 19:30:15 CET

Hej,

Jeg har en DELL Optiplex GX110 PC hvor jeg har installeret Windows Me og
Mandrake 10 på. Forleden installerede jeg en driver til et eksternt
Zip-drev under Win Me. Alt for løb tilsyneladende godt men da jeg dagen
efter ville starte PC'en op var den helt død og forsøgte ikke engang at
boote.

Jeg har forsøgt mig med mange ting. Pille enheder ud og sætte dem i
igen. Skifte rundt på RAM blokke, pille batteriet ud i 5 minutter men
resultatet er det samme: Harddisken snurrer som altid og der er lys på
bundkortet og alt ser ud til at være iorden, men der sendes intet signal
til skærmen og somregl er der heller ikke lys i tastaturet (men det er
set) . Hvad jeg ikke forstår er at den ikke siger nogle bib bib lyd for
at fortælle mig hvad den fejler? (Jeg kan høre at den ikke starter op,
uden billede på skærmen, på harddisken - den siger ikke de sædvanlige
læse/skrive lyde)

Manualen til min PC findes her:
http://www.austincc.edu/cloud/manuals/Dell/GX110/slotted/index.htm

Kan jeg lige så godt ophugge denne PC eller er der endnu håb?

mvh Jacob