[Forum] Assistance søges

From: Morten <lists@kikobu.com>
Date: Wed Jan 26 2005 - 00:40:01 CET

Hej.

Jeg har for nogle år siden installeret en RH9 filserver for en lille
tegnestue i Mejlgade i Århus. Nu er den ene disk røget, og de har behov
for akut hjælp til at få filserveren op igen. Jeg bor desværre i Kbh, og
har grundet ferie ikke mulighed for at komme over en weekend.

Jeg vil derfor høre, om der er en her der har lyst til at se på det. Jeg
vil tro at man kan gå derfra efter 1-2 timer - det der er behov for er
at køre en fsck, sikkert fjerne den defekte disk (jeg tror ikke det er
selve OS disken), boote systemet så de kan tilgå deres backup (en
ekstern 250G disk, ext3 formatteret så de kan desv. ikke smide den i en
Win maskine).

Pris aftales nærmere. Interesserede kan spare listen og henvende sig til
mig direkte på morten@kikobu.com så har jeg flere detaljer.

Pft.

Morten