Re: [Forum] Hvorfor (ikke) Mac?

From: Mads Kristensen <mdk2@unispeed.dk>
Date: Tue Jan 11 2005 - 22:59:23 CET

On Tue, 11 Jan 2005 19:44:19 +0100 (MET)
Esben Nielsen <simlo@phys.au.dk> wrote:

> Stort set alt properitært software findes højest til x86-linux. Mange
> af de codecs som Mplayer og Xine bruger findes også kun til x86-Linux.
> Findes der en ordentlig JVM til PPC-Linux? Jeg bruger normalt Suns,
> men den er vist kun til x86.

Jeg bruger intet properitært software, så det er intet problem. Men at
Mplayer's codecs ikke findes til PPC bekymrer mig lidt. Kan jeg så til
gengæld afspille alle mulige underlige videotyper under MacOS X. Jeg er
vant til at min Mplayer kan afspille ALT ;-)

MVH Mads