Re: [Forum] 120G HD bliver til 32G -problemet løst

From: Bjørn Henriksen <bjornkadri@bjornen.dk>
Date: Tue Jan 11 2005 - 07:35:16 CET

Ja jeg tør næsten ikke fortælle hvor simpel løsningen var:

Hd'ens jumper stod på "cap limit" i hvor den skulle have været "slave"

Jeg er helt klar over at man inviterer sig selv til massser af problemer hvis
man klumrer i det med jumpere og bugsanvisningen på HD'en er helt klar, så
smarte bortforklaringer er en stor mangelvare lige nu....... :-)

Altså : DER MÅ GRINES :-)

I øvrigt tak til de forskellige der har givet indlæg

MVH
Bjørn