Re: [Forum] Installering af Fedora FC3 giver stadig problemer

From: Bo Bjerre <post@bjerre-technology.dk>
Date: Sun Dec 19 2004 - 19:16:11 CET

From: "Kasper Dupont" <kasperd@daimi.au.dk>

> Underligt. Jeg ville prøve at bruge strace til at
> finde ud af hvad processen har gang i. Har du
> prøvet at installere de downloadede pakker manuelt?

Nej, jeg har ikke prøvet at gøre det manuelt. Jeg er at opfatte som
begynder, så jeg har mange ting at lære/prøve.

> KDE kan nu også nemt bruge meget RAM.

Jeg kan ikke sætte mere RAM på, så enten må den leve eller dø :-(

> Så er den berørt af BUG#113830. Hvis man installere
> FC1 på sådan en maskine vil nogle programmer gå
> ned på tilfældige tidspunkter. Jeg ved som sagt
> ikke, om fejlen er blevet rettet.

Jeg kan se at bug'en er registreret som "CLOSED, WONTFIX" (Will never be
fixed) i FC1, men der er ikke nogen info om FC3

Hvad gør man så ?

Mit formål med denne maskine er at have en low-power webserver. Jeg vil
gerne kunne vedligeholde den i et grafisk/meny drevet miljø, men jeg
forestiller mig at den normalt skal køre i level 3.

Bo //