Re: [Forum] Installering af Fedora FC3 giver stadig problemer

From: Bo Bjerre <post@bjerre-technology.dk>
Date: Sun Dec 19 2004 - 15:38:14 CET

> Fedora Core 3 bruger: xorg.conf

Tak for hjælpen Martin, så virker det.

Næste spm: Jeg har checket at jeg har internet adgang fra den, og det
virker. Herrefter startede jeg RH's online opdatering. Det var ved 10 tiden
i morges. Den downloadede en masse, og lovede herfter at gå i gan med at
installere det, uden min indblanding. Den viser stadig et skilt med "Package
installation". Godt nok er det kun en 300MHz maskine, men er der nogen, der
har erfaring for hvor længe det tager ?
-6 timer rokker jo lidt ved min tålmodighed...

Bo //