[Forum] Installering af Fedora FC3 giver stadig problemer

From: Bo Bjerre <post@bjerre-technology.dk>
Date: Sat Dec 18 2004 - 19:57:15 CET

Hej,

jeg skrev sidst at jeg ikke kunne installere på en tom maskine. CD-1 var
defekt, og herefter installerede den det hele fra grafisk brugerflade. Smukt
og elegant. Eneste opsætning var at skrive VGA=791 og nofb til kernen.
Herefter starter den som forventet, men når den starter X går skærmen sort,
og kun hård reset bringer mig videre. Startede herefter i level 3 og
konstaterede at der ikke var en /etc/X11/XF86config. Underligt ?
Installerede herefter forfra i text mode, i håb om at blive spurgt, men det
gør man ikke. Heller ikke nogen XF86config file. Hvad gør man nu ?

Hardwaren er den samme som sidst jeg spurgte: en 300MHz Geode. Det er ikke
en Kontron, men den ligner lidt. Jeg har læst deres app. note ang X
opsætning.

spm er om man bare tager en XF68config fra en anden maksine og kopierer ind
på rette sted?

Bo //