Re: [Forum] Ubuntu rhythmbox spille dr?

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Wed Dec 15 2004 - 16:56:59 CET

David Nielsen wrote:

> [...]

Lige et par flere links med relevans for den sag:
http://www.ft.dk/Samling/20041/beslutningsforslag/B64/som_fremsat.htm
http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=515754/

> Skal vi smede mens jernet er varmt og brokke os højlydt ?

Brokke os over hvad? Jeg hilser da det Radikale forslag
velkommen. Der er lige nogle smfejl hist og her, hvor
de fr rodet rundt p open source og bne standarder.
Men bortset fra det er jeg enig i deres holdninger p
det punkt.

--
Kasper Dupont