Re: Åbne standarder WAS: [Forum] Ubuntu rhythmbox spille dr?

From: Joergen Ramskov <joergen@ramskov.org>
Date: Wed Dec 15 2004 - 14:46:21 CET

Rune B. Broberg wrote:

> Sludder og vrøvl.
>
> Organisationerne støtter _definitionen_ af en åben standard som den side
> præsenterer - det er noget _ganske_ andet.

Erhm...Jeg vil godt sætte et glas godt fadøl serveret på Øl-Molevitten
på højkant på at du IKKE kan få bare én af ovennævnte til at sige de
ikke støtter åbne standarder. Med andre ord, intentionen med at støtte
den definition er for at vise at de støtter åbne standarder.

--
Joergen Ramskov
Support http://digitalforbruger.dk