Re: [Forum] Ubuntu rhythmbox spille dr?

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Wed Dec 15 2004 - 14:27:21 CET

ons, 15 12 2004 kl. 13:26 +0100, skrev Martin Willemoes Hansen:

> Jeg vil prøve at undersøge om der allerede er nogle organisationer som
> promovere åbne standarder og om de evt. vil være med til en underskrifts
> indsamling til DR.

Her er vist et godt startpunkt http://www.%e5bnestandarder.dk/

Følgende organisationer støtter åbne standarder:
DKUUG, SSLUG, PROSA, IT-Pol, OSL, Internet Society (DK)
BSD-DK, Digital Forbruger Danmark, KLID, AaUUG

Ovenstående kontakter jeg i den nærmeste fremtid.

Venlig hilsen!

--
Martin Willemoes Hansen
Jeg sider i AaUUGs bestyrelse. Ovenstående er mine egne meninger og