Re: [Forum] Artikel fra newsforge.com om hvad en LUG er

From: David Nielsen <dnielsen@breakmygentoo.net>
Date: Tue Dec 14 2004 - 00:43:38 CET

- klip -

Jeg hedder David Nielsen og er 23 år. Jeg har desværre grundet sygdom
været nødtil at droppe ud af Ingeniør uddannelsen og optage en
tilværelse som arbejdsløs, det har så tilgengæld givet mig masser af
fritid til at bruge på andre ting såsom GNOME oversættelse, Fedora Core
testning.
Desuden er jeg møde organisator for en Århusianske ateist og skeptiker
gruppe, jeg holder fordrag om Linux som desktop OS og jeg taler med unge
som ligesom mig selv har fået diagnosen Tourrette's Syndrom.

Jeg har gennemtiden stået for eller medvirket i adskillige underlig
projekter i Gentoo miljøet, Love-sources, Break My Gentoo og USE flag
janitors.