Re: [Forum] Artikel fra newsforge.com om hvad en LUG er

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Mon Dec 13 2004 - 23:38:47 CET

man, 13 12 2004 kl. 22:45 +0100, skrev Bo Bjerre:

> Eksempelvis synes jeg nedenstående sektion indeholder en god idé
> vedrørende en introduktionsbesked:

Hejsa!

Mit navn er Martin Willemoes Hansen, er Datamatiker, bor i Århus V, er
24 år og har interesseret mig for Linux og frit programmel siden 1996.
Jeg benytter Linux både som skrivebordspc (Ubuntu Linux) og som server
(Linux From Scratch).
Jeg arbejder som it-konsulent og hjælper bla. skoler og andre mindre
organisationer med at bruge, installere og administrere frit programmel,
desuden holder jeg foredrag og workshops.
Mine interesser er Gnome, jeg er aktiv i Gnome Translation Project
(GTP), se http://developer.gnome.org/projects/gtp/, desuden Mono, se
http://www.mono-project.com, hvor jeg er aktiv i udviklingen af Gtk#.
Alle jeg møder og som er interesseret hjælper jeg med at installere
Linux.

Venlig hilsen!

--
Jeg sider i AaUUGs bestyrelse. Ovenstående er mine egne meninger og
AaUUG-bestyrelsen behøver nødvendigvis ikke at være enig med dem.