Re: [Forum] Artikel fra newsforge.com om hvad en LUG er

From: Bo Bjerre <post@bjerre-technology.dk>
Date: Mon Dec 13 2004 - 22:45:40 CET

----- Original Message -----
From: "Martin Willemoes Hansen" <mwh@sysrq.dk>
To: "AaUUGs Forum-liste" <forum@aauug.dk>
Sent: Monday, December 13, 2004 10:24 PM
Subject: [Forum] Artikel fra newsforge.com om hvad en LUG er

Goddag alle sammen!

Denne artikel synes jeg indeholder noget relevant stof for os:
http://www.newsforge.com/software/04/01/26/1740238.shtml

Eksempelvis synes jeg nedenstående sektion indeholder en god idé
vedrørende en introduktionsbesked:

--- klip ---
--- klip ---

Jeg hører tidt fra andre i foreningen at der er tvivl om hvilke slags
folk der er med i foreningen, hvilket niveau de er på og hvad de er
interesseret i. En introduktionsbesked kunne være med til at ændre det
og skabe et overblik over hvem vi er, hvad vi kan og hvad vi har lyst
til.

-------------------------------

Ja, men så goddag da,

Jeg hedder Bo Bjerre, er elektronik ingeniør og bor i Østjylland. Bruger
windows XP til arbejde, da de programmer jeg bruger ikke findes under Linux.
Har i en del år brugt Linux som gateway mellem mit indre net og stofa. p.t.
forsøger jeg at opsætte en linux maskine, der skal rumme et par hjemmesider.
Mest for sjov.

Jeg har ikke programmerings erfaring med "store maskiner", derimod kan jeg
vride den sidste bit og det sidste mikrosekund ud af en singlechip
controller.

Andre hobbies: modeltog og fotografering.

Velkommen til mig :-))