[Forum] Artikel fra newsforge.com om hvad en LUG er

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Mon Dec 13 2004 - 22:24:08 CET

Goddag alle sammen!

Denne artikel synes jeg indeholder noget relevant stof for os:
http://www.newsforge.com/software/04/01/26/1740238.shtml

Eksempelvis synes jeg nedenstående sektion indeholder en god idé
vedrørende en introduktionsbesked:

--- klip ---

When you have found a LUG that you are interested in, you should first
email them to find out how to get involved. You will most likely find
that the LUG is free to join, and will be pointed to their mailing list.
When you get this information you should subscribe to the list and send
a message to introduce yourself.

This introductory message should give a rundown of who you are, what
kind of technologies you are interested in, which distro you use, and
what you would like to get out of being part of the LUG. This
information not only gives the membership an idea of who you are; it
also shows them you have the manners to introduce yourself.

--- klip ---

Jeg hører tidt fra andre i foreningen at der er tvivl om hvilke slags
folk der er med i foreningen, hvilket niveau de er på og hvad de er
interesseret i. En introduktionsbesked kunne være med til at ændre det
og skabe et overblik over hvem vi er, hvad vi kan og hvad vi har lyst
til.

Venlig hilsen!

--
Jeg sider i AaUUGs bestyrelse. Ovenstående er mine egne meninger og
AaUUG-bestyrelsen behøver nødvendigvis ikke at være enig med dem.