Re: [Forum] Ubuntu Warty

From: svend erik venstrup <svend@venstrup.dk>
Date: Mon Dec 13 2004 - 08:54:34 CET

-[snip header]-

[rødme]
Tak til Henning for det gode råd, samt til Gunnar for linket, jeg sad og
læste en krimi, medens jeg installerede (lidt dumt) da jeg fik Hennings
besked havde jeg allerede kastet skiven i en anden maskine, samt læst at der
stod
"The Root (aminnistrator) account will be disabled by default"
jeg var på vej ned til en denne maskine, for at skrive at jeg havde løst
problemet, det at Gunnar sendte linket gjorde det hele lidt mere
forståeligt. Jeg har dømt kvajebajere til mig selv. Så næste gang i ser mig
så grib mig i kraven
og sig "kælderkold humle nu"
[/rødme]

men jeg synes ikke at jeg
-[snip]-

Jeg fandt en sød en forleden, den får i med!!

# licence: beerware as defined by Poul Henning Kamp below:
#----
# As long as you retain this notice you
# can do whatever you want with this stuff. If we meet some day, and you
think
# this stuff is worth it, you can buy me a beer in return
#----

--
Hilsen/Regards svend-ev
mail: svend(at)venstrup(dot)dk