Re: [Forum] Ubuntu rhythmbox spille dr?

From: Jens Hilligsøe <hilli@aauug.dk>
Date: Sun Dec 12 2004 - 17:07:46 CET

Hep

On Sun, Dec 12, 2004 at 04:24:13PM +0100, gunner carstens wrote:

> Kan ubuntus rhythmbox fås til at spille danmarks radios mange
> forskellige kanaler?
>
> Hvis ja, hvordan?
>
> Hver gang jeg prøver at få rhythmbox til at spille noget radio, også fra de
> præindsatte kanaler, crasher den. Nogen forslag?

Jeg kender ikke lige nævnte program, men hvis det skulle lykkedes dig
at installere mplayer med network understøttelse, så virker drradio
scriptet på følgende URL glimrende:

http://www.cs.aau.dk/~mejlholm/drradio

Du kan så høre DR P3 med følgende simple kommando:
./drradio -C p3

--
Jens Hilligsøe
GPG: http://ping.vin.dk/~hilli/hilli.asc